Czym jest outdoor?

  • Posted on: 5 February 2018
  • By: addmean
Czy ma rację bytu miasto bez reklamy? Jedni powiedzą: po latach szarości, wprowadzają do naszych miast kolor. Inni są odmiennego zdania. W jaki sposób z tematem reklam zmierzyło się Trójmiasto? W Gdańsku udało się stworzyć odpowiedni dokument, regulujący jakie działania reklamowe w przestrzeni miejskiej są dopuszczalne, a jakie zabronione. Ku uciesze mieszkańców miasto znalazło złoty środek. Reklamy zostaną zakazane w miejscach cennych z punktu widzenia krajobrazowego.


Billboard na drodze
Author: Robert Ashworth
Source: http://www.flickr.com
Najpopularniejszą formą reklamy wizualnej w miastach są wysokiej jakości obrazy z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii LED. Reklama na telebimie to najnowszy sposób na promocję działalności, usługi lub produktu. Ekran Led, jako dynamiczna forma przekazu, w naturalny sposób zajmuje czołowe miejsce w rankingu zauważalności, wyprzedzając klasyczne nośniki reklamy i informacji.


Eksponowane na nim spoty są doskonale widoczne o każdej porze, niezależnie od warunków pogodowych. Obrazy docierają do szerokiego kręgu odbiorców - szacuje się, iż trafiają do prawie 90% osób mijających telebim. Reklama na telebimie w Trójmieście daje większe możliwości niż tradycyjne billboardy czy plakaty i istnieje szansa, że to telebimy staną się przyszłością reklamy wizualnej w miastach. Taka reklama to gwarancja sukcesu: wejdź na stronę.

Bilbordy miejskie
Author: Broadway Tour
Source: http://www.flickr.com
Reklama eksponowana na zewnątrz, czy w dużych aglomeracjach czy w małych miejscowościach, ma wzbudzić zainteresowanie przechodniów, kierowców, mieszkańców. Musi posiadać odpowiednie wymiary i oryginalną szatę graficzną. Najważniejsze, aby została zauważona i co najbardziej istotne - pozostała w pamięci odbiorców.

Nietuzinkowa i przyciągająca uwagę odbiorcy grafika, daje możliwość skutecznego promowania produktów i usług. Czasem nie zdajemy sobie sprawy, jak przy pomocy stosunkowo niewielkich kosztów możemy poprawić sytuację finansową naszej firmy. Jeżeli więc firma będzie zajmowała się handlem, produkcją, jeśli zależy nam by wypromować swój produkt – telebim sprawdzi się znakomicie.